Doe mee in Delft! Campagne voor de 2e kamer verkiezingen

Campagne Tweede Kamerverkiezing 2021

De campagne voor 2021 gaat langzaam aan beginnen. Terwijl we in september de actie #meerdanapplaus voor de zorg hadden. En oktober de maand van het onderwijs wordt, zijn we de campagne al aan het voorbereiden voorde Tweede Kamerverkiezingen op 17 maart 2021. Posters en flyers bestellen, een planning maken, vrijwilligers werven enz.Het team wil de campagne heel divers uitvoeren. Veel digitaal (i.v.m. het coronavirus) , maar als het even kan gaan we de straat op. Gesprekken houden, flye-ren, posters plakken, acties voeren enz.Wij hebben al een klein en vast team, maar we zitten te springen om nieuwe vrijwilli-gers om een geweldige campagne mee te voeren voor de Tweede Kamerverkiezing. De PvdA wil een grote winst behalen in maart!Help je mee? Met veel mensen zijn er veel mogelijkheden en kunnen we veel mensen bereiken. Je kunt de hele campagne meedoen, of af en toe eens flyeren of foto’s maken. Het kanalllemaal. Hieronder een lijstje van dingen die je kunt doen. Foto’s makenFlyerenGesprekken voerenEen actie opzettenSocial mediaPlannen maken…..Geef je op via pvdadelft-bestuur@gmx.com en ik neem contact met je op, met groet namens het campagne team Patricia ten Houten